środa, 4 maja 2016

52 książki w rok | 23%

Dzień Dobry!
Ja dziś znów z filmikiem ale obiecuję poprawę! "Zdrada" Mari Rutkowski pragnie być zrecenzowana, a Ja nie mogę jej zawieść. Poza tym planuję znów częściej się udzielać na blogu ale kiedy wszystko ucichnie (matura).

PS. Bardzo przepraszam, że taki mały ekranik się zrobił ale musiałam przetworzyć na inny format z czym się bardzo długo męczyłam aby znaleźć taki, który nie rozmaże mi całego filmiku. A te wszystkie problemy wynikają z tego, że normalny format chce mi się ładować 1000 minut... Tak dokładnie 1000 minut. :)
Postaram się jeszcze pokombinować aby to naprawić. ;)

2 komentarze:

  1. Sięgaj, sięgaj po "Dumę i uprzedzenie"! Z klasyków polecam też "Zabić drozda", "Autostopem przez galaktykę", "Mistrz i Małgorzata" :)
    Muszę dorwać "Porwaną pieśniarkę"!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też biorę udział w tym wyzwaniu i na kocie mam tylko 17 książek, ale za pasem wakacje, więc może uda mi się nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń