czwartek, 12 stycznia 2017

♥♥ !KONKURS DO WYGRANIA DOWOLNA KSIĄŻKA! ♥♥

Dzień Dobry!
Dziś przychodzę do was z konkursem. Do wygrania jest książka, którą Ty sam możesz wybrać. Do zapoznania się z szczegółami zapraszam do obejrzenia filmiku oraz przeczytania regulaminu.
Regulamin:
- Czas trwania konkursu: 12.01-24.01.17r
-Zadanie konkursowe: Należy w kilku zdaniach zachęcić mnie do przeczytania książki, która według Ciebie jest godna polecenia. (Nie zapomnij napisać tytułu oraz autora)
-Nagrodą konkursową jest książka wybrana przez zwycięzce.
-Polajkować mojego Funpage lub subskrybować kanał na YT. (Linki niżej)
-Adres do wysyłki nagrody musi być na terenie Polski.
-Zwycięzca będzie wybrany osobiście przeze mnie.
-Gdy zwycięzca nie prześle swojego adresu w ciągu 7 dni książka przechodzi na następną osobę.
!Zadanie konkursowe: Należy w kilku zdaniach zachęcić mnie do przeczytania książki, która według Ciebie jest godna polecenia!

3 komentarze:

  1. Zgłaszam się! ;)
    Obserwuję i subskrybuję jako: Ola F
    e-mail: a.flusz@gmail.com
    chciałabym wygrać książkę: Vi Keeland - Gracz

    Polecam Ci książkę: "Pierwszy grób po prawej" Daryndy Jones
    A dlaczego? Bo wydaje mi się, że również dasz się zauroczyć wykreowanym przez tę autorkę światem, gdzie główna bohaterka jest przepiękną złotooką kobietą, która pracuje jako prywatny detektyw, a przy okazji jest najprawdziwszą kostuchą. Tak - Kostuchą! Gdyby to jeszcze Cię nie zachęciło to zdradzę, że obiektem westchnień głównej bohaterki będzie Reyes Alexander Farrow - facet gorący jak diabli. Ale to pewnie dlatego, że jest synem Szatana... Ja każdą jedną scenę gdzie on się tylko pojawiał, czytałam z wypiekami na twarzy! A ile nocy spędziłam wypłakując oczy w poduszkę, że jest tylko postacią fikcyjną...

    A tu jeszcze mały cytacik na zachętę: (w książce jest bez cenzury, ale tu może nie będę ryzykować ;))

    "Może przydałoby mi się szkolenie z wrażliwości. Zapisałam się kiedyś na zajęcia z panowania nad gniewem, ale instruktor mnie wk****ł."


    Pozdrawiam!
    Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    Obserwuję i subskrybuję jako: Gab riela
    gabrysiek96@gmail.com
    Chcę: "Behawiorysta" - Remigiusz Mróz
    Polecam Ci "TO" Stephena Kinga. Ta powieść mistrza grozy to totalny hit, gdyż autor w ponad tysiąc stronicowej cegiełce potrafił ukazać historię tak mrożącą krew w żyłach, że nieraz dosłownie trzęsłam portkami. Idealne połączenie stanowiło małe miasteczko, cykle morderstw oraz tajemnicza istota, widywana najczęściej pod postacią klauna, przemierzająca kanały i wychodząca od czasu do czasu na żer. Myślę, e może Ci się spodobać. "TO" czytałam chłodnymi wieczorami, co gwarantowało mi stworzenie niepowtarzalnego klimatu. Wielowątkowa fabuła co chwilę wbijała w fotel. Moja rada: podczas czytania należy trzymać się mocno oparcia, aby nie zlecieć z hukiem z siedzenia! Niesamowicie realni, charakterystyczni, wielowarstwowi bohaterowie są największym atutem tej lektury. Każdy jest zupełnie inny, a postaci jest tak wiele, że to przecież istny majstersztyk stworzyć coś zróżnicowanego i nieprzytłaczającego jednocześnie. Koszty zakupu zostały zwrócone z nawiązką, a i sporo za tę książkę dałam. Bawiłam się wyśmienicie, historia mnie porwała, a niekonwencjonalny sposób prowadzenia narracji, gdzie przeszłość przeplata się z teraźniejszością, zupełnie mnie porwał. Uważam, że "TO" powinien znać każdy książkoholik, bez wyjątku! Dosłownie dzieło sztuki dopracowane w każdym najdrobniejszym calu.

    OdpowiedzUsuń