wtorek, 9 lipca 2013

Liebster Blog Award

Siema! 
Zostałam nominowana do Liebster Blog Award po raz 3 xD hehe. No i spoko. Teraz odpowiem na wszystkie zadane mi pytania i sama nominuję kilka blogów ;p

Dobra. Więc pierwszy blog to: http://mojezycieimodajednowjednym.blogspot.com/
Pytania i odpowiedzi: 
- Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na podróż?
> Karaiby *.*
-Jaki byś chciała mieć zawód?
>Być psychologiem 
-Masz jakąś ulubioną piosenkę? 
>Na dzień dzisiejszy to z pewnością Sulin-mówią
-Czy masz jakieś dziwne zachowania?
>Taak. Ale nie będę tutaj tak publicznie xD Bo uznacie mnie za wariatkę.
-Czy istnieje taki ktoś bez którego nie wyobrażasz sobie życia?
>Raczej nie c;
-Twój ulubiony zespół?
>The pretty rockles 
-Twoja ulubiona pora roku?
>Oczywiście lato 
-Posiadasz pamiętnik?
>Piszę już trzeci więc taak :D
-Hobby?
>Pisanie, rysowanie i może granie na gitarce 
-Jaki jest najlepiej wspominany dzień w Twoim życiu?
>Nie mam jednego mam więcej xD


Ok. To było wymęczające ale czuję się jak bym się wpisywała w "złote myśli" komuś. ;p 
Następny blog przez, który zostałam nominowana to:

Pytania i odpowiedzi:
-Lubisz horrory?
>kocham.
-Ile masz lat?
>16 ;)
-Masz jakiegoś zwierzaka?
>Psiaka Mika.
-Jaki jest Twój ulubiony kolor?
>Czarny i czerwony a może turkusowy... Za dużo kolorów jest xD
-Odwiedzisz mojego bloga?
>Nie. Żartuje xD
-Śpisz z maskotką?
>Nie. Ale z moim jaśkiem bez którego nie zasnę ;p
-Co najbardziej lubisz w sobie?
> Wszystko xD 
(Nie lubię dziewczyn które przesadzają ze swoimi wymyślonymi kompleksami,powinniśmy doceniać siebie i swój wygląd)
-W której klasie jesteś?
>I liceum ;p
-Jaka jest Twoja ulubiona książka?
>Przeczytałam ich za wiele, żeby wyłonić z nich jedną.
-Ulubiona cyfra?
>2
-Ulubiony serial? 
>Jestem nałogową oglądaczką seriali. Co rusz znajduję jakiś nowy fajny serial i je wszystkie kocham.



Kolejna seryjka pytań za mną. Ale mi to szybko idzie xD Następnym blogiem który mnie nominował jest http://hogwart-mystory.blogspot.com
Pytania i odpowiedzi:
-Czy wcześniej prowadziłaś inne blogi?
>Tak. To jest mój drugi ;p
-Jakie rodzaje blogów czytasz najczęściej?
-Te o książkach.
-Jak byś mogła spędzić chociaż jeden dzień ze sławną osobą, kto to by był?
>Zdecydowanie Max Irons! (Bo gra mam nadzieję Adriana Iwaszkowa)
-Jakiej muzyki słuchasz?
>rocka i rapu 
-Co skłoniło Cię do założenia blogu?
>Miłość do książek.
-Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
>Tak. Bo mam przyjaciela. ;p
-Jak myślisz dlaczego u blogerów przeważają dziewczyny?
>Bo chłopacy bardziej lubią grać w gry.
-Lubisz fast-food?
>Zależy co.
-Czy jakiś film wywarł na Tobie takie wrażenie, że potem nie mogłaś od niego uwolnić myśli?
>Tak. Dużo razy. 
-Pepsi vs. Coca-Cola?
>Zdecydowanie Pepsi.

Ok. Ale tu są zwierzenia xD Masakra. Ehh. Dobra nie obijam się tylko do "roboty" idę :D Trzeba wybrać teraz 11 blogów i wybrać 11 pytań ;p

Pytania:
1.Najlepsza para w książce?
2.Od jakiego czasu masz bloga?
3. Książka którą przeczyłaś kilka razy i masz mało?
4. Najlepszy główny bohater książki?
5.Najładniejsze imię damskie a zarazem męskie?
6.Jeden z najlepszych filmów?
7.Masz rodzeństwo?
8.Wolisz pisać w pamiętniku czy na blogu?
9.Twój typ chłopaka/dziewczyny?
10.Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś?
11.Twoje największe marzenie?

Blogi:


Ok. To wszystko. Dziękuję za uwagę xD
I Całuski dla wszystkich :*

13 komentarzy:

  1. No no gratoluje
    i życze dalszych sukcesów (tradycyjnie)
    ...
    (ask.fm/Quiescene)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe odpowiedzi :)
    też ciągle oglądam seriale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój pies też ma na imię Miki^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominuję Cię do Liebster Blog Award szczegóły znajdziesz ;) http://camilla-camilla97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję nominacji:)
    fajne pytania wymyśliłaś:))
    pozdrawiam
    http://czytelniadominiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację, odpowiem jeśli znajdę trochę czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję nominacji ^^ w 100 % zasłużona ;)

    zapraszam do siebie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nałogowo pochłaniam seriale. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ! Właśnie nominowałam twój blog do dwóch nagród- „ The Versatile Blogger Award” oraz „ Libster Blog Awards”. Więcej informacji na stronie: http://life-is-brutal0.blogspot.com/2013/07/nominacje-d.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś nominowana/y do The Versatile Blogger Award :)
    Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj :
    http://margarett-world.blogspot.com/p/nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za nominację.:)
    Tutaj moje odpowiedzi: http://miedzystronami-agrey.blogspot.com/2013/07/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń