poniedziałek, 31 sierpnia 2015

WIELKI POWRÓT ♥♥♥ Kilka informacji ♥♥♥

Nie było mnie na Blogsferze bardzo długo. Popsuł mi się laptop bez możliwości naprawy. Teraz mam nowy i całkiem sprawny. Pojawiały się jedynie recenzje ale były wstawiane sporadycznie. Chciałabym nadrobić ten stracony czas. Już się stęskniłam za pisaniem i czytaniem rożnych blogów.
Przez ten czas aby się całkowicie nie odciąć od książek założyłam INSTAGRAMA możecie zaglądać, obserwować i komentować. Mam pełno recenzji do nadrobienia więc będę od dziś wstawiała codziennie jakąś recenzję. Przez 6 dni pojawią się tyle samo recenzji, a na dzień 7 zorganizuję konkurs. :) Dodałam jedno ze zdjęć z Instagrama :)


10 komentarzy:

  1. Super że jesteś ;)
    Pozdrawiam,
    Natala <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie już nie mogłam się doczekać :P
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcie, sama kiedyś chciałam takie zrobić, ale nie wyszło :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trochę się namęczyłam żeby takie zrobić :P

      Usuń
  3. Świetnie, że wróciłaś i oczywiście piękne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to niezły plan :) Czekamy na notki.
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystko ułoży się po mojej myśli :)

      Usuń