sobota, 4 maja 2013

"Anoł" Cliff  McNish


Książka pozytywnie pokręcona szczerze mówiąc. Trochę mnie zdziwiła swoją akcja, bo tematem wcale, ponieważ temat oklepany - anioły - jednak nie ten sam schemat. Nie ma tam miłości Dziewczyny do anioła lub odwrotnie. Co jest plusem. Książka zabiera nas do świata Frey. Pełnego aniołów, jak i dobrych tak i złych. Nie może o tym powiedzieć ojcu, bo znów, by trafiła do okropnego miejsca - psychiatryka - od, którego niedawno się uwolniła. Uwikłana we własne problemy ziemskie i nieziemskie radzi sobie dobrze. Tylko przeocza bardzo ważną jedną rzecz. Co się dzieje w jej rodzinie? Co przed nią ukrywa ojciec z bratem? Smutna opowieść poprzeplatana wesołymi wątkami. Polecam wszystkim spragnionym historii odbiegających od rzeczywistości.

1 komentarz:

  1. Na tę książkę natknęłam się w księgarni a, że akurat była przeceniona i kosztowała tylko 9 zł. to kupiłam :) Powiem, że nawet mi się podobała, była dobra ale nie najlepsza.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://kinga42.blogspot.com/. Będzie mi bardzo miło jak skomentujesz i zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń